vrijdag 3 november 2017

Rapunzel

Mandy moet heel erg lachen als ik haar het plaatje laat zien van ons onderkomen. Rapunzel, rapunzel, noemt ze me steeds. En dat ze een foto wil van mij uit zo’n raampje met een vlecht. We gaan er heel erg bijkomen is de bedoeling.

Onze herfstvakantie is bij aanvang alweer een spirituele oefening. Gisteravond hebben we afgesproken dat we om 12 uur zullen vertrekken. Dus om half 10 zeg ik: is het een idee dat je opstaat? Dan heb je alle tijd. En ik ben zo gedisciplineerd en systematisch dat ik om 11.55 uur paraat sta. Mijn koffers in de auto. Waarvoor eigenlijk, denk je dan. Want Bobby is net begonnen met alles. Hem opjuinen en erover discussiëren helpt echt niet. Nu zingt hij. 

We gaan gewoon om 13 uur rijden, Lucie Theodora. Hoe erg is erg?

Geen opmerkingen: