zondag 2 juli 2023

‘157xUtrecht’

Gelezen: ‘157 x Utrecht’, een soort gidsje van de provincie Utrecht en al zijn gemeenten en dorpen. Deze gidsjes bestaan geloof ik van alle provincies. Het ligt in de ramsj bij boekhandel Steven Sterk. Het komt door de ontelbare fiets- en wandeltochten die ik gemaakt heb dat ik dat boekje wel wil hebben. Een paar jaar geleden had het me denk ik nog lauw lauw gelaten, maar nu ken ik bijna alle 157 plaatsen die erin staan. Bij wel driekwart ben ik de afgelopen jaren met Will geweest. Overal waar ik tegenwoordig fiets denk ik nu: Hé!  Hier was ik met Will.’ Niet was ik bij Rhenen, Amerongen, Renswoude etc. Dat is echt ver van hier
Dat ik al zoveel gezien heb mag toch wel een mijlpaal heten. Ingeburgerd in Utrecht kun je me inmiddels wel zeker noemen. 

Geen opmerkingen: