maandag 7 augustus 2023

Sneeuw

Het weer houdt ons erg bezig. Het weer hier ter plekke maar ook in Nederland en de rest van de wereld. Nu weer Slovenië. M. (bij wie we twee weken geleden logeerden in Dallenwil en het Lago Maggiore) appt me dat er nu sneeuw ligt zowel in Dallenwil als in Maloja waar we kampeerden. Ze stuurt desgevraagd een foto en ik zie geen sneeuw, maar het gaat om verse sneeuw op de bergtoppen. Waar wij zijn en of wij dat ook hebben. Nee dat niet. Maar is wel koud in ons dal, ik ga steeds al om 21u onder de wol. Gelukkig hadden we extra dekens mee. Bobby maakt steeds grapjes over mij dat ik niet in Italië wilde zijn vanwege de hitte en nu dan dit. Overdag gaat het wel. Als de zon schijnt is het meteen heet, en de zon schijnt steeds vaker.

Bij Müstair in de verte zie je dit:


Geen opmerkingen: