vrijdag 3 februari 2023

Titels

Om de spirit in het koor goed te houden - deze week was de repetitie afgelast vanwege de zeven besmettingen - stuur ik mijn concept-postertje in op de app. 

Er zijn regelmatig discussies over het gebruik van de groepsapp, vanwege een mogelijke overkill aan berichten, maar nu gebeurt er bijna niets en mis ik het wel eens. Bijvoorbeeld als Nieuwe Corrie er niet is en dan blijkt ze op vakantie in Spanje. En dat ik dat dan niet weet. Ik vind het best als iemand in de app schrijft dat-ie ziek is, maar dan moet niet iedereen beterschap gaan wensen. En andere vergelijkbare uitwassen. 

Enfin, van de week meldde ik er - tegen de afspraken in - dat ik weer beter was en negatieve test had, en toen kwamen er ook wat reacties, en vanochtend stuurde ik mijn concept postertje in. Daarbij aangevend dat de titel van het concert een werktitel is en suggesties welkom.  

Er komen wat reacties en suggesties die ik meteen verwerk. Niemand moppert erover. Volgens mij werkt de app, mits met mate gebruikt, verbindend.

Geen opmerkingen: