Nog één plaatje van de car dan, tenslotte was dat het thema van het weekend, daarna zal ik proberen mij weer met hogere en diepere zaken bezig te houden. We gingen naar de parkeerplaats bij de Maarsseveense Plassen om daar een fotoshoot in de reeks 'Frau und Auto' te doen en de Celica uberhaupt beter te leren kennen.
De achterruitsproeier doet het niet en om daar nu helemaal voor naar Beesd terug te rijden... Bovendien blijkt de eigenaar van de garage nu ineens een weekje op Ibiza te zitten - natuurlijk van mijn zuurverdiende centen.
Wie weet kon Bobby het fixen. Tenslotte heeft hij du moment dat de parkeervergunning op de mat lag boeken over sleutelen aan auto's gekocht. Maar liefst vier. Tweedehands bij Bol.com. Het bleken boeken uit 1980, toen de Nederlandse man nog veel onder de auto lag. Dus daar bij de Maarsseveense Plassen de remmen los en alle kleppen open.
Met het instructieboekje in de hand gingen we knoppen zoeken en vinden. Het stuur dat te laag zat hebben we hoger gezet. Het klokje staat nu op tijd. Men weet waar de krik zit. Maar de kwestie hoe de achterruitsproeier aan de praat te krijgen is nog niet opgelost. Zo maar eens zelf proberen of met een naald iets doorprikken helpt.
Wie weet kon Bobby het fixen. Tenslotte heeft hij du moment dat de parkeervergunning op de mat lag boeken over sleutelen aan auto's gekocht. Maar liefst vier. Tweedehands bij Bol.com. Het bleken boeken uit 1980, toen de Nederlandse man nog veel onder de auto lag. Dus daar bij de Maarsseveense Plassen de remmen los en alle kleppen open.
Met het instructieboekje in de hand gingen we knoppen zoeken en vinden. Het stuur dat te laag zat hebben we hoger gezet. Het klokje staat nu op tijd. Men weet waar de krik zit. Maar de kwestie hoe de achterruitsproeier aan de praat te krijgen is nog niet opgelost. Zo maar eens zelf proberen of met een naald iets doorprikken helpt.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten