dinsdag 2 februari 2010

Aspelund

Ineens ga ik naar Ikea. Omdat het al vier uur is en ik nog niet geluncht heb nuttig ik eerst maar eens met mijn Ikea-Family-kaart een bordje Eendenborst. Het is uitgesproken rustig in het woonwarenhuis. Het is helemaal niet erg.

Eigenlijk zoek ik een driehoekig keukentafeltje/kastje voor in de keuken voor naast de kreunende koelkast, maar dat formaat bestaat niet. Wel zie ik leuke kleine eettafeltjes voor in de keuken van 75x75 cm, zou een idee kunnen zijn. Het is toch gezellig dat als je voor iemand aan het koken bent dat die bij je kan zitten kleppen met een glaasje wijn. Ter overweging.

Ik zie een beetje op tegen de klerenklastenafdeling. Maar daar loop ik zomaar zonder dat ik iets in de zin heb op tegen de Aspelund! Kijk! Eigenlijk weinig mis mee. Tweedeurs en driedeurs. En allebei op voorraad! Ter overweging. Die Metro van gisteren in de Praxis (2 weken levertijd) is massiever, maar dit vind ik eigenlijk sympathieker. Ik koop niets.

Geen opmerkingen: