woensdag 16 maart 2011

Boekenbal

Boekenbal 2011 is een feest. Leuke ontmoetingen, relaxed, lekker geouwehoerd en gedanst. Op de site van de Barneveldse Courant vind ik deze foto, waarop ik midvoor op de foto sta. Zit. Een hele eer!

Vorig jaar was ik wat uitzinniger gekleed, maar dat was de invloed van voorheen Nieuwe Baas. Dit jaar heb ik Reenske weer aan mijn zijde.

Hani501 maakt foto's voor ons Vakblad en  zoekt een insteek voor de reeks van dit jaar. Ik stel voor: 'Toon mij uw bril en ik zeg u wie u bent' en dat vindt ze een goed idee want zelf heeft zij ook net weer een bril aangeschaft. Ze heeft de heel avond mensen gevraagd sinds wanneer ze brildragend zijn.

Ik wil er graag bij hebben staan wat de sterkte van de mensen hun glazen is. Een uitgeefster met -10-glazen is daar echter apert op tegen. 'Nee, Lucie Theodora, Dat is net zoiets als de cupmaat van iemands bh publiceren!'

Boekenbal 2010
Boekenbal 2009
Boekenbal 2008

Geen opmerkingen: