maandag 31 december 2012

Terugblik

Oudejaarsdag 2012. Wat te doen? Een reflectie over 2012 componeren? Mijn agenda heb ik niet bij mij. Ik moet het doen met mijn herinneringen, mijn iPhone, mijn blog en mijn Facebook. 

Uit het hoofd: het werk met zijn krimp, sowieso de economische teruggang, de politieke onrust in dit land en daarbuiten, familiaal: het graf van Mutti, de val met de fiets in het voorjaar van Schoonmama, uiteindelijk uitlopend in een heupoperatie. Thuis: Rooie en Gele. Het zelf: Tandje Terug vanwege zelf een paar keer Ziek. Vakanties: naar Venetië, de Azoren en Saarburg. Het doorlopende thema Vriendschappen en Mensch & Buddha... Al met al een bijzonder en vol jaar.Maar was het nou zoveel anders dan 2011?

Ik ga maar tekenen. Een nieuw Japans Liefje. Numero 12. De Japanse Liefjes een belangrijke onderdeel van 2012 zijn.

Geen opmerkingen: