zondag 2 december 2012

Witte Kerst

Deze foto is diep in de nacht om 02.56 uur gemaakt, terwijl ik bibberend in mijn pyjamaatje door de voordeur een blik naar buiten werp. Hú! Koud! Maar mooi! Witte Kerst in de Hunsrück! Vanwege de blote voeten was dit de maximale compositie die ik eruit kon halen.

Ik wil meer van weten van de weersverwachting maar ik heb (nog) geen wifi. Toen we gistermiddag aankwamen was alles gesloten, het is laagseizoen en we konden onze huisjessleutel uit een safe pakken.

Vandaag zijn winkelrje en receptie van 09 tot 11 uur open. We moeten ons nog haasten ook.

Twee jaar geleden was er in de huisjes nog geen wifi, daarvoor moest je naar het restaurant. Stond ik daar driemaals daags te kleumen, als een junk. Nu kun je het thuis genieten, maar wel tegen betaling: €24,95.

Geen opmerkingen: