maandag 12 oktober 2015

'Foutje in het systeem'

Bij thuiskomst liggen er niet één maar twéé polissen van de autoverzekering in de bus. Donderdag had ik er ook al een, maar die stond op mijn oude kenteken. 'Gooit u die maar weg', zeiden ze toen ik (weer) belde. 'Dat is een foutje'.  'Maar ben ik dan wel verzekerd?' 'Ja u bent wel verzekerd.' 

Nu dus twéé polissen. Weer gebeld. 'Dat is een foutje', zeggen ze. 'Is het goed als ik straks terugbel? Ik moet even uitzoeken hoe dat komt.' Het is een foutje in het systeem. Ze werken met meerdere systemen, namelijk, enne... Niet te volgen. Die ene polis is fout. Maar ik moet vooral geen betalingen gaan terughalen, want dan gaat er nog meer mis. Dat wordt achteraf vanzelf verrekend. 

Doet me allemaal erg aan de affaire xs4all.nl denken. En KPN.

Geen opmerkingen: