vrijdag 26 mei 2017

Gewoon aardig

Ik ga naar mijn kapelletje, even bij mijzelf naar binnen kijken, want ik was niet zo aardig. Met al activiteit en daarbij drie tuinen die allemaal water moeten sta ik geloof al dagenlang in het standje hup-aanpakken. 

Stop eens even met uitbundige planten fotograferen of een een excessieve kunstenares tekenen, Doe eens een aardige non. Lectio divina van het Klooster!-blad. Ora er Labora. Doe eens iets meer 'ora' naast dat 'labora'.

Ik vind haar een beetje knullig getekend maar toch ook echt aardig geworden. Alles met beige, grijs en zwart, en toch sprekend. Les van vandaag. De straling zit van binnen, niet van buiten.

Nu vraag ik me af of deze nog wel op de Facebookgroep Zen mag. Ze zijn er sinds de nieuwe lijn ineens allemaal heel erg Zen geworden. Geintimideerd, denk ik stilletjes bij mijzelf.

Geen opmerkingen: