maandag 16 april 2018

Hoog Sammy...

... kijk omhoog Sammy, want daar is de blauwe lucht...

Kitty neemt me mee uit wandelen bij Lage Vuursche. 11 km doen we. Prachtig is het daar. En best pittig. De ochtend heb ik doorgebracht aan de computer met weer een sollicitatie. De site van het UWV hapert op allerlei punten. De sollicitatiebrief laat zich niet uploaden. Mandy had dat ook al. Die kon niet doorgeven dat ze weer werk heeft.

Twee afwijzingen heb ik nu binnen. ‘Je past niet helemaal in het profiel. Er waren anderen die beter in het profiel pasten’. Ik ken de teksten. Ik schreef ze zelf ook. Het is bekend en part of the game. Men moet zich er niet teveel van aantrekken. 

De nieuwe eigenaar belt. Dat is nu de derde keer. Weer zegt hij hoe moeizaam het allemaal gaat en hoe náár hij het voor me vindt. Het is een heel aardige man. Hij wil wel, zegt hij, hij heeft wel de intentie, maar hij kan me niets beloven. Ontmoeten wil hij niet. Hij vindt het zo náár. Dit moet voorlopig dan maar het einde van deze telefoontjes zijn.

Vrijdag ga ik mijn UWV-‘werkcoach’ ontmoeten. Ik moest maar met ‘netwerkgesprekjes’ beginnen. Met goede moed. Daar ontbreekt het nu geloof ik even aan.



Geen opmerkingen: