donderdag 5 april 2018

Oppotten

Op naar de Welkoop. Vorig jaar mei had ik van Zus4 een kweekkasje gekregen voor mijn verjaardag, waar ik in mijn kleine stadstuintje echter weinig mee kon. Liever wilde ik een ‘oppottafel’, zonder kweekbak Toen ik - maanden later in het najaar - het kasje nog in de doos maar zonder aankoopbon - terugbracht naar de Welkoop te Harmelen, kreeg ik een tegoedbon. Kom maar terug in maart april, zei de manager, dan heb ik oppottafels te over.   

Ook daar is nu tijd voor. 

Maar eigenlijk valt het aanbod oppottafeltjes bij de Welkoop vies tegen. En ook bij vervolgens de Praxis valt het tegen. Uiteindelijk blijkt Bol.com de meest uitgebreide collectie te hebben en - hoe erg ik internetwinkelen ook vind - daar heb ik nu een oppottafel gekocht. Gistermiddag besteld, vanochtend bezorgd. En nu inrichten. Het tuintje wordt er meteen een stuk rommeliger en zelfredzamer en gezelliger van!

Geen opmerkingen: