dinsdag 24 april 2018

Tulipa 'Mabel'


Omdat overal de tulpen ineens  uitkomen en ik in november ook mooie siertulpenbollen gekocht had, waaronder de 'Tulipa Mabel' wijden we daar m aar een plaatje aan. Een tekening is telkens een mooie afsluiting van de dag, het bewijs dat ik niet dood ben en dat ik wat gedaan heb. Blijkbaar wil ik heel graag steeds iets doen, meer dan de boodschappen, de was en het koken. 

Hier was vooral de kleur van de achtergrond de vraag. Eerst was die lichtgrijsgroen, ook mooi, maar het knalde me te veel, toen heb ik er mosterdgeel en uiteindelijk wéér grijs doorheen gesmeerd.

Hanu501 heeft beloofd dat ze deze week het website-programma Wix gaat leren en als ze het kan dan kan ze het mij leren. Ik heb mijn blog met tekeningen, die is wel grappig, maar niet erg professioneel als ik er een échte site van wil maken. Sinds een week plaats ik dagelijks een tekening op Instagram.

Geen opmerkingen: