dinsdag 10 april 2018

Paars

Terwijl ik in AH in de rij bij de kassa sta belt Maarten. Hij is door de nieuwe eigenaar gebeld of hij nieuws wil maken voor de site. Er moet weer nieuws op de site. You tell me. Vanaf donderdag gaat hij dat doen. 

'Op dit telefoontje wachtte ik al', zeg ik. 'Je hebt neem ik aan ja gezegd?' 'Ja', zegt Maarten. 'we hebben allemaal onze belangen. En in principe wil hij echt wel met jou door, zegt hij, de nieuwe man hoort van alle kanten hoezeer het vakblad gewaardeerd werd/wordt, en ziet ook wel dat jij de centrale aanjager was, maar hij weet nog niet hoe. Dus heeft hij mij gebeld.' 'Ja', zeg ik. 'Ja.' 

Ik wilde naar het museum, maar ineens kan ik dat niet opbrengen. Futen teken helpt. Mijn donkerpoepbruin is op, en zo worden de futen vandaag paars.

Geen opmerkingen: