vrijdag 13 november 2020

Naar de kapper 2020

Alweer weken ben ik aan het twijfelen over mijn haar dat er steeds pluiziger uit gaat zien. Vooral toen ik eerder deze week videovergaderde met de 25-jarige meisjes voelde het allemaal zo voddig. Ik smeer er heus allemaal middelen in, crème, schuim, wax, klei, met meer of minder effect. Dus uiteindelijk bij het Poolse maisje langsgegaan voor een afspraak. 

Als ik Bobby vertel dat er weer verse krullen aan gaan komen zegt hij dat hij dat rommelige nu juist zo leuk vindt. Je bent net een oude hippie, zegt hij. En dat bedoelt hij als een compliment. Ook Will zegt dat ze de woeste kuif leuk vindt.

Dus daar zit ik nu bij het Poolse maisje. Ik kom voor krullen, zeg ik, maar kunnen we het toch nog even bespreken? Zij begrijpt het vraagstuk maar ze is toch vóór krullen. Vanwege dat pluizen. Met krullen pluist het voorlopig een tijdje niet. 

Dus hier ziet u mij halverwege de behandeling met alles erop en eraan. Echt een foto uit 2020. Hopen dat dat (mondkapje) volgend jaar niet meer hoeft.

Geen opmerkingen: