dinsdag 24 november 2020

Thierry en Freek

Vlak voor de afwas na een etentje gisteravond kijk ik even op mijn telefoon en lees ik dat Thierry Baudet teruggetreden is. 'Bobby', sis ik, 'Thierry Baudet is teruggetreden als partijleider!' Maar we zijn in een gezelschap dat zich niet zo voor politiek interesseert, we moeten het even laten rusten.

Dus wij zo snel als kan naar huis om het '8 Uur Journaal', 'Nieuwsuur' en 'Op1' te zien. Het is allemaal even onduidelijk, maar de NOS heeft beelden dat Thierry in een innige omhelzing staat met zijn jonge secondant de enge Freek Jansen, en dan het grachtenpand verlaat, en een filmpje plaatst met weer een onbegrijpelijke ambigue tekst. De partij, het journaille en de hele natie in verwarring achterlatend. 

Ik hoef het niet allemaal over te doen hier, u heeft alle berichten al lang gelezen, maar in het licht van het noteren wat je zoals bezig houdt op een dag, daar is dit nieuws er een van.

Geen opmerkingen: