zaterdag 15 maart 2008

Heimweh

Heb de sfeer van mijn blog een beetje veranderd. Ik dacht dat je een beetje kunt experimenteren, en daar was ik aan toe omdat andere bloggers allemaal andere indelingen en functies op hun blogs hebben, maar wat ik experimenteer blijkt vrijwel onmiddellijk definitief.

Heimweh nach Wien is dit geloof ik, als we er een betekenis aan moeten geven. Het leven thuis is ook maar het leven thuis. Daar bestelde Bobby ein grosser Brauner en ik een Wiener Melange. Behalve die kleine grosser Brauner was in Wenen echt alles een slagje groter en meer dan in Amsterdam. Meer toeters en bellen. Wat is het hier ineens allemaal klein en gewoon...
Van de 330 foto's van Wenen heb ik er nu nog 139 over. Die zijn allemaal bijbesteld en in mijn ouderwetse fotoboek gegaan. Blader blader blader. Ja, Wien war gut!

Geen opmerkingen: