zaterdag 22 maart 2008

Vespa in therapie (3)

De verhaallijn 'Vespa in Therapie' slaat aan bij mijn lieve lezertjes! Dank voor de reacties. Sonja voelt het aan haar water, volgens mij ruikt ze omzet. Van de week heb ik haar gevraagd of ze Vespa nog een keer wil behandelen en wil vragen wat er voor haar is veranderd. Vespa en ik zijn namelijk nog steeds onverminderd close.

Nu schrijft Sonja terug:
'Reiki geeft energie en heft blokkades op, dit zou in het geval van Vespa heel positief kunnen werken. De vorige behandeling vondt ze erg prettig en werd er ook een stuk opener van. Een half uur kost €10 en een uur €20. Ik zal in ieder geval jouw vragen aan haar stellen. Ik ben alleen wel in prijs omhoog gegaan omdat ik €45 onder het gemiddelde van een consult prijs zit. Voorlopig vraag ik dus €15 per consult. Zodra ik van jou hoor of dit accoord voor je is en of je een reiki behandeling voor Vespa wilt zal ik het consult doen.
Liefs, Sonja

Ik ga met Sonja's voorstel instemmen. Voor jullie! Alles aus Liebe. Wordt dus vervolgd. Zijn er nog dingen die jullie willen weten voor ik haar terugschrijf?

Wat eraan vooraf ging:

Geen opmerkingen: