maandag 16 juni 2008

B&B te Utah

'Je volgende reis gaat naar Utah', voorspelt Hani501 per sms. Ze blogt helaas niet meer zoveel als de vorige vakantie met die supergeavanceerde blog-telefoon van haar. Toen was ik helemaal verslaafd geraakt aan de hysterisch veel te vele plaatjes, maar wat ze nu stuurt is nog steeds goed: de beelden zijn weer uitermate uitnodigend.

Raar is dat met Amerika-foto's: die ken je op de een of andere manier van voor naar achter, dat zal wel komen van de Amerikaanse films. Ik was een keer in Ann Arbor, in mijn eentje, ik sliep in een B&B van een onderwijzeres met een hang naar het Tibettaans boeddhisme, zo'n Amerikaanse straat met houten huizen, midden in de schitterende Indian Summer. Door die sfeer reed ik in een Chrysler Neon naar Toronto, over Denver geloof ik. Het was net of ik alles al kende.

Maar in Utah ben ik nog nooit geweest. Moet fantastisch zijn. En als alle B&B's die Hani501 daar bezoekt zo goed zijn als deze Torrey Schoolhouse B&B Inn, dan kunnen we het reisschema wellicht zo kopieren.

Hani510 te Utah

Geen opmerkingen: