zaterdag 9 januari 2010

De Eettafel en de Hoekbank

Dit wordt het dus. Eerst kom je binnen in het rechterblokje, een halve etage met slaapkamer en berghok, en dan ga je naar boven en betreed je het linkerblok, alwaar een woon- & slaapkamer aan een breed balkon en een slaapkamertje achter. De woonkamer is niet zo groot, ongeveer net zo smal als ik nu heb, dus wat moet ik nu met de wens van eíndelijk een grote Eettafel? Ik zóu de slaapkamer als tweede woonkamer kunnen inrichten, als Bibliotheek. Met de hoekbank. De open haard denken we er dan maar bij, of op dvd. Of moet de Hoekbank gewoon wég?

Het kleine kamertje achter zou logeerkamertje annex heilig kamertje kunnen worden, maar in dat concept moet ik beneden slapen. En dan moet je 's nachts de trap op als je naar de wc moet. Ik zóu in de slaapkamer op de eerste etage ook een 'werkkamer' kunnen doen, maar als ik steeds zit te bloggen zit ik alsmaar dáár. Dat doe ik toch liever in de woonkamer. 'Wat dacht je ervan om op te houden met bloggen', suggereert Bobby. Huh?

Probeer mij voor te stellen waar ik tapijt zou willen en waar laminaat, waar ik kasten nodig zou hebben en wat voor. Zal ik voor de sneeuwjacht nog naar Ikea? Hani501 zegt dat ik nu misschien eerst maar eens een mandala moet gaan kleuren.

Geen opmerkingen: