donderdag 28 januari 2010

Winnaar

Als ik een verhaallijn begin moet ik hem ook afmaken. Niet alleen de Hoogtepunten, ook de Dieptepunten. Zo was er deze week in De Hermitage de uitreiking van de LOF-prijs 2010. Dat is een prijs voor vakbladen. We waren genomineerd. Daar waren we flink mee gefeliciteerd. Maar Capelle hangt boven ons hoofd en dan vind je weinig meer leuk.

Als er toch iets leuk moet zijn (en dat moet) dan is het bijzonder leuk dat behalve wij ook twee oud-collega's uit mijn Maarssense periode genomineerd waren. Joost Visser die alweer jaren Medisch Contact maakt en Ruud Koolen die nu het blad Skipr maakt. Ga je hem winnen? vraagt Joost aan mij. Ik ga hem winnen, antwoord ik ferm.

Na heel veel toespraken en filmpjes en zangpartijen wordt de winnaar bekend gemaakt. Joost. Hij staat hier opgetogen naast Karin van Gilst, tijdschriftenuitgever bij WPG. Zij was de juryvoorzitter. Joost troost me na afloop dat wij vol moeten houden en dat zij wel drie keer genomineerd zijn geweest.

Foto: Hannie van Herk

Geen opmerkingen: