maandag 4 januari 2010

De laatste acte?

In de mail valt begin van de middag ineens het voorlopig koopcontract en een routebeschrijving naar een vreemde notaris. Morgenmiddag 16.30 uur. Zou het dan allemaal echt doorgaan?

Ooit was ik eerder bij deze notaris, herinner ik mij ineens. Zo rond 1984/85. Of 1986/87. Met Rolien. We richtten een nevenstichting wegens al onze uitdijende nevenactiviteiten. Deze notaris, die ik toen al behoorlijk oud vond, bestaat dus nog steeds. Alleen is ze verhuisd van het Rokin naar de Zuidas.

Er doen zich sins die mail diverse complicaties voor. Een van de weinigen die ik op de hoogte houd van de details, belooft er tzt een drama over te gaan schrijven. Of het dan wel een drama met slaande deuren mag zijn, vraagt ze, met mensen die in en uit lopen, want dat werkt dramatisch gezien beter dan drama per e-mail en sms. Ja dat is goed.

Geen opmerkingen: