zondag 9 oktober 2011

Girl, I'm gonna miss you

Exit Nichtje. Ze sms't dat ze in Reenske's bubbelbad zit. Het was een mooie maand. Bobby zegt dat Nichtje en ik behalve een sitcom ook elkaars Gezinsvervangend Tehuis waren. Er komt spontaan een liedje voor haar bovendrijven: 'Girl I'm gonna miss you' van Milli Vanilli.

Het is een liedje met een heel drama, herinner ik me weer. Milli Vanilli was een Duits/Frans popduo (Fab Morvan en Rob Pilatus) die berucht waren omdat ze hun Grammy Award moesten inleveren toen bekend werd dat ze zelf geen noot gezongen hadden van het album waarvoor ze een Grammy wonnen en dat ze playbackten tijdens live-concerten. Het was 1990. Maar dit terzijde.

Ik kom gewoon weer terug, zegt Nichtje. Je komt gewoon weer terug, zeg ik. Misschien komt ze wel weer terug. Het is ook wel een beetje veel: Mutti weg, Vespa weg, Nichtje weg... Het liedje 'Girl I'm gonna miss you' is voor alle drie.

Geen opmerkingen: