dinsdag 25 oktober 2011

Als je haar maar goed zit

Vinnie is (op mijn dringend advies) naar mijn oude kapper gegaan. Dat is een geweldige homokapper, zoals het een Amsterdamse binnenstadskapper betaamt. Hij is gezellig, beetje rellerig en behoorlijk dominant. En bovenal: hij heeft een visie op je hoofd. Op de foto staat de kapper, een foto van Vinnie heb ik nog niet.

Als klant heb je eigenlijk vrij weinig in te brengen, maar je moet hem nageven, hij heeft visie: als je bij hem vandaan komt zit je haar altijd meteen goed. En: hij is open op de avonden en op zondag.

Waarom ben ik bij hem weggebleven? Omdat hij niet meer naast de deur  zit en omdat hij zo duur is - minstens 50 euro, en dan heb je nog niet meegerekend de producten die hij je na afloop aansmeert. Vinnie vertelt nu dat hij 90 euro kwijt was.

Maar nu ben ik enige malen verknipt bij mijn Turkse kapster, weliswaar  à slechts 14 euro... Vinnie heeft de binnenstadkapper beloofd dat ik weer terugkom.

Geen opmerkingen: