vrijdag 28 oktober 2011

Onze eigen Libelle

In het kader van de Maand van de Spiritualiteit die komend weekend van start gaat heb ik laatst de uitgeefster van een spiritueel boekenfonds Servire geïnterviewd. Zij bestaat 90 jaar (haar uitgeverij dan), ze heeft een boek uitgegeven met de titel 'Leef', dat hetzelfde is als het thema van de maand. Aanleidingen genoeg, leek me.

Het boek Leef is een verzameling reflecties, 365 in totaal - ik schreef er geloof ik al wat over -  voor elke dag één. Een paar keer per week lukt het me die overweging van de dag te lezen.

Nu heeft Hani501 voor de cover van ons Vakblad een foto van de uitgeefster gemaakt met een blow-up van het beeld van de cover van het boek erachter. Leuk bedacht, Lucie Theodora, al zeg je het zelf, maar zij moet het wel weer doen. En ze dóet het. Dat vind ik zó heerlijk! En daar ben ik dan best een beetje trots op! Al heeft het al met al wel een beetje een Libelle-uitstraling.

Geen opmerkingen: