woensdag 7 november 2012

#BZV

Ik heb m'n nieuwe groene noorsgebreide pantoffels van de Intratuin aan, m'n satijnen pyjama, en zo lig ik me in bed te verwonderen dat ik helemaal niets kan. Soms dénk ik aan een taak of een klusje, want dat zit in de aard van het beestje, maar dan wordt het me meteen zo zwaar te moede dat ik naar dat zwaar-te-moede dan maar luister.

Niet naar de kapper (wel nodig), niet naar de garage (radio doet het sinds de reparatie van de bolide niet meer).

De iPad in de arm, dat wel, en zo kijk ik voor de eerste keer BoerZoektVrouw, waar zoveel Nederlanders aan verslaafd zijn. Uitzending Gemist. Twee afleveringen maar liefst.

Ik snap niet zo goed hoe het zo gekomen is, maar alle boeren zitten elk met hun toptwee in huis. Meerdere dagen. Een week? Steevast zijn beide logees stapelverliefd op de boer, die tegen zijn keuze aanhangt te hangen. Wat is dit wrééd!

Geen opmerkingen: