zaterdag 3 november 2012

Nieuwe tijden


Het zaterdagochtendontbijtgesprek gaat over hoe heerlijk het vandaag de dag is om De Telegraaf te lezen. Nu pakken ze Rutte aan, die ze tot nu toe door dik en door dun gesteund hebben. Marx Rutte, hahaha. Die zorgpremie. Rutte kan er niets meer tegen doen, hij heeft zijn handtekening gezet.

De veranderingen houden mij ook bezig. Ik denk: dan kan ik net zo goed nog een dag minder gaan werken. Maar laat ik het allemaal eerst maar eens afwachten. Want hoe dat straks met huizen kopen moet? Als je een hypotheek neemt moet je vanaf januari die hele hypotheek voor je pensioen afbetaald hebben. Dat is geen dertig jaar meer in mijn gevalletje...

De oude tijden komen niet meer terug, schrijft Trouw. Het is aan ons allen om creatief de nieuwe tijd in te gaan.

Geen opmerkingen: