vrijdag 23 november 2012

DeGeneres

Leen zei laatst dat de Ellen DeGeneres-show zo leuk is. Sinds september op de Nederlandse televisie. Elke avond om 19 uur op RTL8. Dat ze verslaafd is. Hoe heerlijk het is om zo'n geestig potteus typje gewoon te zien zijn wie ze is en geliefd. Ze is inderdaad betoverend. Ze danst elke aflevering voor en door het publiek, en al die (hetero)meisjes staan haar toe te juichen.

In de laatste 'Zij aan Zij' stond een interview met DeGeneres aangekondigd, heb ik gekocht, bleek helemaal geen interview te zijn. Maar dit terzijde.

Gisteren schijnt queen of pop Madonna bij haar te gast geweest te zijn in de show, maar toen was ik niet thuis. Toen zat ik bij Thai Tiger Ann over te halen een website voor mij te maken. Maar YouTube geeft uitkomst. Echt rolmodellen zijn ze niet voor mij, Dat is meer Olga Zuiderhoek, dit is me een beetje te oppervlakkig, maar vermakelijk is het wel, dit soort vrouwen.

.

Geen opmerkingen: