woensdag 26 februari 2014

Kuieren

Met alle zaken die aan ons trekken is het wel erg moeilijk om de vrije dag de vrije dag te laten zijn. Want wat ligt er meer voor de hand dan op de rvije dag de afspraken te maken met de hypotheker, de makelaar, de woningbouw, de aannemer, de keukenboer, de vloerenvloer en wat er allemaal nog niet allemaal op onze weg komt. Dus dat ik de bolide pak en wederom naar Utrecht afreis. 

Alles in me roept Ik-Wil-Dit-Niet, ik wil thuis zijn, ik wil naar een mooie tentoonstelling, maar de verstandige stem zegt dat het verstándig is de afspraken op de vrije dag te plannen. Over een jaar is het over en hebben we een prachtig paleisje.

Vandaag parkeer ik de bolide in de achtertuin van kennissen aan de Maliesingel en kuier ik langs een prachtig ontluikend Mariënburg naar de makelaar, die gevestig is bij het Ledig Erf. Dit plekje is vlak achter het Louis Hartloper Complex. In Amsterdam noemen we dit: zij wil een boerderij op de Dam.

De mooie foto's helpen wel. Wauw.

Geen opmerkingen: