zondag 2 februari 2014

We zullen doorgaan

De constatering Es ist genug resulteert in een avondje lezen, tekenen en tv kijken. Bobby heeft allemaal feestjes, maar mensen spreken is wel het laatste waar ik zin in heb, vooral omdat ze allemaal ongevraagd, hartstochtelijk en langdurig en hun mening over Polare tegen mij ventileren. Ik wacht op een mailtje met het verlossende woord, maar de Polare-bazen hebben waarschijnlijk ook gewoon weekend. 

Dus doe ik alle luiken dicht en zoek ik een nieuw icoon om te tekenen en kom op Ramses Shaffy. De laatste uitzending is alweer op tv. Ik vind die Maarten Heijmans die Ramses speelt zó leuk, ik vind hem nog leuker dan Shaffy zelf, die ik nooit heb beleefd als zanger. Wel zijn liedjes en zijn stem natuulijk, maar geen optredens. Dat was voor mijn tijd. Ik vind een foto waarop Ramses niet meer heel jong is maar ook nog niet oud. Nu de tekening klaar is weet ik eigenlijk niet of ie lijkt of niet. Maar hij mag toch op het blog.

Geen opmerkingen: