woensdag 12 februari 2014

Er zij licht

Ik ga naar een beurs in de Brabanthallen om rond te snuffelen en aan de mensen aan te voelen of hier adverteerders te werven zijn, dat is eens iets anders dan Polare. Gewoon de aandacht eens vestigen op mooie papieren lampen. Om maar wat te noemen. Ook al is Polare nu vrijwel failliet, ik krijg gewoon weer energie en goede zin. En je komt er altijd wel weer iemand tegen. Onze nieuwe blogster uit Hoofddorp. En ik spreek de man die Broese zou willen gaan overnemen.

Ik bel Marg. 'Márg, ik ben in Den Bosch! Ben je thuis? Zal ik langskomen?' Blijkt Marg met haar zus in Amsterdam te logeren. 'Nou, kom dan bij míj eten!' En zo heb ik ineens een onverwacht intiem dinertje bij mij thuis met lekker eten en fijn gezelschap. En God zeide: Er zij licht, en er wás licht.

Geen opmerkingen: