donderdag 5 november 2015

Klaar!

U kunt er waarschijnlijk niets aan af zien, maar ik des te meer. Wat zit hier een werk en aandacht in. De dame van het interview te Leuven van twee weken geleden staat op de cover. En mijn uitje naar Den Haag, een week daarvoor. Mocht u ooit mijn andere blog day by day - de dagelijkse wandeling bekijken en denken wat doet ze nu weer in Den Haag? In Leuven? In Rotterdam? In Ede? Werk dus. En hier zie je dat voor een deel terug.

We hebben hele discussies over het feit dat er zoveel vrolijke vrouwen in dit nummer staan. Op de een of andere manier vind ik het nummer daardoor aan gewicht inboeten. Ik vind dat ik dat niet zou moeten vinden, maar ik vind het wel. Vinny en Mandy vinden dat helemaal niet, de gedachte komt niet in hen op, zij vinden dat ik 40 jaar emancipatie omver trap door zoiets te zeggen, maar Bien is het wel een beetje eens. Man/vrouw moet in evenwicht zijn.

Geen opmerkingen: