dinsdag 29 maart 2016

2e Paasdag

Onze jazzvriend uit Maassluis die álles weet over muziek weet ik over te halen om naar Zuilen te komen voor een avondje Parelsessies. Vanavond is er een geweldige bluegrass-band uit Chicago: The Henhouse Prowlers. Nooit van gehoord, zegt hij, en ik weet veel! Ik ken ze ook niet, zeg ik, maar alles wat daar optreedt is goed. Echt goed. Dus hij komt. 

We hebben een tópavond, Bobby is voor het eerst ook mee. Wat een goeie muzikanten, wat een goeie plek, wat een goed eten, wat een sfeer! We kunnen er niet over uit. Ze spelen steengoed en strak. Eindeloos. En je wilt niet dat ze stoppen. Verder heb ik geen tekst over de muziek. Het is gewoon uren glunderen en klappen en joelen. 

Mijn nieuwe vriend van de moestuin is er ook. Als je morgenavond komt, belooft hij, dan mag je zelf sperziebonen planten! 

Geen opmerkingen: