dinsdag 20 oktober 2020

Insert

Er komt een siliconen insert-mondmasker langs in de social media, waarmee je wat ruimte kunt creëren tussen je neus en je mondmasker. Omdat met het nieuwe pakjes wegwerpmondmaskers (van de Hema) alsmede ook met mijn stoffen wasbare maskertje steeds mijn bril beslaat heb ik grote behoefte aan wat zij mij hier beloven. Zeker sinds die 465 trappen gisteren. 

Het is voorlopig nog niet voorbij met die maskers, vrees ik, dus dan maar een extra hulpstuk erbij. Maar nadat ik op de eerste advertentie geklikt heb en vervolgens bij Bol.com equivalenten zoek komen er voortdurend weer nieuwe siliconmaskers langs. O ja, die algoritmen. Wat een handel! 

En natuulijk beloven ze eerst levering binnen 24 uur, maar als je betaald hebt volgt er een mailtje dat wegens grote drukte de levering wat langer op zich zal laten wachten. Ben ik er weer ingestonken.

Geen opmerkingen: