vrijdag 7 mei 2021

Glutenvrij (1)

Er is een nieuwe uitdaging in ons  huishouden. Vanaf zo spoedig mogelijk en wel nu moet er glutenvrij gegeten, gekookt en geleefd gaan worden. Het hing al een week in de lucht, maar nu is het definitief en serieus. Van schrik heb ik vandaag al geen brood gekocht voor morgenochtend. Bobby heeft pas over twee weken een afspraak met een diëtiste. Moeten we daar eerst op wachten? Je kan ook alles een beetje zelf gaan uitvogelen, maar dan moet je daarna de regels weer aanpassen aan wat de diëtiste zegt. Een béétje glutenvrij heeft geen zin. 

Ik had al grappen gemaakt over Bobby’s pasta-voorraad en zijn biertjes. Dat ik die wel naar de Voedselbank zou brengen. 

Voor mij is het de vraag waar ik wel en niet aan mee zal doen. Ik vrees dat het het handigst is als ik gewoon meedoe. 

Geen opmerkingen: