dinsdag 4 mei 2021

Krullen

Terwijl ik wegens mijn halfjaarlijkse krullendag een ochtend bij het Poolse maisje doorbreng (het duurt tweeënhalf uur waarvan een half uur met mijn achterhoofd boven de wasbak), heb ik zich op een prachtige poster van een meisje met rozerode krullen. Maar volgens het Poolse maisje gaat dat kleuren niet samen met permanent. Als ik dat zou doen zou de kleur na een week weer weg zijn.

Ik had een foto meegenomen van een bobkapsel van een grijs krullenhoofd, de foto die ik een half jaar geleden bij mijn blog geplakt had. 'Kun je het ook zó knippen?'  Het Poolse maisje begint meteen te lachen, haalt haar collega’s erbij. ‘Zie je hoe ze die foto gemaakt hebben?’ vraagt ze. ‘Heel knap. Het model heeft haar kin op haar borst en ze hebben het haar achter heel erg omhoog getoupeerd.’ Maar ze gaat het toch proberen.




Geen opmerkingen: