dinsdag 4 mei 2021

MicMac

Ik zal het maar als mentale uitdaging zien: de nieuwe laptop. Het zal inderdaad wel aan Windows liggen, daar kunnen die jongens ook niets aan doen, het is pure pech en zij gaan het geloof ik fixen. 

Dus heb ik de opgetuigde nieuwe laptop deels weer ontmanteld en naar de jongens van MicMac gebracht. Vandaag staat een verkoper mij te woord die precies lijkt op die van gisteren maar met totaal geen haar. Misschien zijn ze tweelingbroers. Ze gaan het oplossen. Linksom of rechtsom. 

Ik ga twee dagen op stap dus vrijdag haal ik ‘m weer op. Ondertussen probeer ik het stukje van het verhaal dat het optuigen zo voorspoedig ging te onthouden en te vergeten dat het me dagen kostte. Ter regulering van de apparatenstress.

Kan ik me bij het doden van de tijd verdiepen in de naam van het bedrijf. Zouden die jongens iets hebben met de Disney-figuur Madame Mikmak? Kan ik me niet voorstellen.

Geen opmerkingen: