vrijdag 24 september 2021

Tuin 8b (4)

Ik heb een uurtje gesnoeid en gewied. Officieel is de tuin nog niet van mij, maar ik wil voelen hoe het is om hier te zijn. Het is vrijdagmiddag en de zon schijnt. Het is heerlijk. Ik weet niets van snoeien, hopelijk gaat dat komen, maar ik merk dat ik wil dat de paadjes en stoepjes vrij zijn. Dat ik niet steeds tegen takken aan loop. Ik ben ook wat spul uit de vijver gaan trekken. Die zag er algenrijk en vol uit. Er zwemmen wat goudvissen in. 

Er zijn ontwikkelingen op Huisje - / Tuin 8b-gebied waar ik nog niet over gerapporteerd heb. Maandagavond heb ik Reenske gevraagd of ze mee wil doen en ze wil héél graag. Niet als mijn hulpje, maar gelijkwaardig. Voor haar is het een droom die uitkomt op het juiste moment. Dinsdag zijn we gaan kijken.

Van haar huis in de Rivierenbuurt in Amsterdam naar Tuin 8b op Oud-Zuilen met fiets-en-trein-en-fiets is een uur. Dat is te doen, vindt ze.

Geen opmerkingen: