zaterdag 4 maart 2023

Back home

Thuis op de bank evalueren we de vijf dagen in het klooster. Wijntje erbij, nootjes erbij, Studio Sport. Mmm. Maar ook zonder al die lekkere dingen hadden we een mooie week.

Zou je er nog een keer naar toe willen? vraagt Bobby. Ik denk het wel. Ik vond het binnen behaaglijk, mooie kamer, ruime gangen. De omgeving heerlijk voor ommetjes van een uur. De zusters zongen mooi, al vonden we zeven keer per etmaal wel wat veel. Het eten was wel aardig, de pompoen kikkererwtencurry herinner ik me als het lekkerst. De boterhammen ‘s morgens en ‘s avonds zijn fantasieloos. Bobby vond het gegeven dat we aan een begraafplaats grensden niet prettig. Daar had ik helemaal niet erg, zelfs wel prettig. Mijn kritiek op het gebouw (het exterieur) had er vooral mee te maken dat ik geen hoek vond van waaruit ik er een leuke tekening van kon maken. Verder was het best bijzonder.

En dan nu op zoek naar een recept voor kikkererwtencurry. Lekker weer zelf koken.

Geen opmerkingen: