maandag 20 maart 2023

Ommetje

De Ommetje-app leidt tot veel. Ik denk er voortdurend aan. Gisteren haperde hij - ik weet zeker dat ik ‘m aangezet had - maar toen het Ommetje klaar was had de app niets geregistreerd. Ik promoveerde wel naar een nieuw level (1. Starter, 2. Doorbijter, 3. Volhouder, 4. Semi-professional), maar na mijn loopje vanochtend blijk ik vanwege dat niet-geregistreerde loopje nu in de ‘degradatiezone’ te zitten. Grr! 

Ik pas mijn leven er al aardig op aan. Doe de boodschappen nu vóór 9 uur, zodat ik extra punten krijg voor het vroege Ommetje. En als het even kan doe ik dan ook nog een lunch-Ommetje tussen 11 en 14 uur, want dan krijg je ook extra punten. Te gênant voor woorden allemaal. 

Langs de Vecht kom ik de buurman tegen die ooit ook Ommetje deed maar al lang niet meer, en die sinds een tijdje een hond heeft en nu 20.000 stappen per dag maakt.

Geen opmerkingen: