dinsdag 23 maart 2010

ZZP

Hani501 heeft wegens Bezigheden Buitenshuis de laatste aflevering van de Bach-zangklas helaas voorbij laten gaan. En het is zo mooi. We doen voor het eerst herhalingen van nummers die we eerder ingestudeerd hebben. En het is allemaal blijven hangen. Ik ga Kim, de ideale producente, mailen dat het misschien een goed idee is dat we volgend jaar ('Zing en Beleef Händel' of 'Zing en Beleef Brahms') meer mogen herhalen.

'Ik ben nu op het hoekje van de Ferdinand Bol', meld ik Hani501 na afloop. 'Zullen we nog een wijntje?' 'Ik heb geen wijntje,' zegt ze. 'Daar valt wat aan te doen', zeg ik. 'Doen?'

We doen een wijntje, terwijl zij uit honderden de selectie foto's voor BBWE selecteert, en Chick & Chucky op schoot. Het leven van een ZZP-er heeft zijn ups en zijn downs. Vanavond is het erg genoeglijk allemaal.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Geen opmerkingen: