zaterdag 23 augustus 2014

Naast de glasbak

'Buurvrouw, het linkerportier van je auto staat open! Weet je dat?' Ja dat weet ik. Het ontbijt is achter de kiezen en het grote uitladen kan beginnen. Ik heb de bolide in de dichtstbijzijnde parkeerhaven geparkeerd. Naast de glasbak.

Om bij alle hoeken en gaten te kunnen waar de restjes vakantie in gepropt zijn gaan beide portieren en de achterklep open. Vraagt bij de glasbak een buurvrouw hoe het met het nieuwe huis gaat. Ik loop even naar haar toe om antwoord te geven en dan rijdt er zo iemand in mijn linkerportier. Die is nu 'ontzet' en gaat niet meer dicht.

Ben je zo uren bezig met verzekeringspapieren en verzekeringstelefoontjes, nooit aan de hand gehad. Er is sprake van een bergingsbedrijf, dat binnen een half uur zal komen. Ga de bolide eerst maar eens helemaal leegruimen. Wie weet waar die belandt! En of ik hem ooit weer terugzie!

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Het regent dat het giet. Leuk thuiskomen is dit!

Geen opmerkingen: