vrijdag 22 augustus 2014

Werkplezier

Nog één bijzondere ervaring voor we het vasteland weer bereiken: de toewijding van de caissières bij de Tesco. Aan het eind van de vakantie gaan we altijd naar een Supermarkt om lekkere bijzondere typisch van dat land-hapjes in te slaan. Dit jaar dus naar de Tesco. 

De meisjes achter de Tesco-kassa's zijn ongekend aardig en een persoonlijkheid. Dit meisje dat mijn boodschappen scant levert commentaar op Bobby's chocopasta ('Dat is zó lekker! Dat zit ik zaterdagsavonds uit het potje te lepelen!') en de kleur van mijn haarverf ('práchtige kleur! Heb ik ook geprobeerd, maar slaat niet aan bij mij.') en mijn nieuwe pauwblauwe iPhone-hoesje ('Gewéldige kleur. Ik heb ook een iPhone 4, maar ik wil graag een iPhone 5!'). 

Ik vraag haar of ze dat de hele dag doet, comm3entaar leveren op wat de mensen kopen. Ja, zegt ze, 'it makes work so much more fun!' Dat moet ik aan de caissières van de AH aan de Molukkenstraat vertellen.

Geen opmerkingen: