maandag 4 augustus 2014

We did it

Een eerste dag vakantie vraagt best veel van je. Eenmaal te Dover moet ik door de spanning  van het links rijden heen, en dan de tent. 

Het links rijden heb ik na circa een uur onder de knie, nadat ik bij de derde roundabout even vergeten was het het verkeer op de roundabout ALTIJD voorrang heeft. Toet toet!! Dat verkeer op de roundabout komt van rechts. Het eerste half uur blijf ik hardop hameren: links links links. 

Autorijden doe je normaal geheel op de automatische piloot. Die werkt nu dus even niet. Links links links.

De tent is ook niet makkelijk. We hebben hem nog niet uitgeprobeerd. Ik heb Bobby al voor we op reis gaan gewaarschuwd: ik heb geen talent voor een nieuwe tent, en dat is goed. Een tent die ik ken gaat wel, maar deze? Zonder deugdelijke gebruiksaanwijzing? 

We doen er bijna twee uur over, maar dan staat-ie ook. Indrukwekkend. En in noodweer gaan we hem niet opzetten. Beloven we elkaar.

Geen opmerkingen: