zondag 18 februari 2018

In altijddurende aanbidding

'k Had me wel voorgenomen om vanochtend weer naar de eucharistie bij Roze Zusters te gaan, maar die hebben hun dienst al om 09 uur. Ik was wel wakker en had het kunnen halen, maar het is té vroeg. Om het goed te maken ben ik in mijn kapelletje de Roze Zusters gaan tekenen. De Roze Zusters, ook wel noemende de Dienaressen van de Heilige Geest van de Altijddurende Aanbidding.  

Tekenen in mijn kapelletje met mooie heilige muziek op de achtergrond werkt misschien nog wel beter voor de ziel dan er naar toe gaan. Bobby kijkt beneden naar het schaatsen. Zo heeft ieder zijn/haar Ding. 

In De Correspondent vind ik een interview met de Roze Zusters. De journaliste woont denk ik ook hier in de wijk. Een aardige zin vind ik dat ze die tralies zelf willen, om de onrust van de buitenwereld buiten te houden. 'De sleutel zit aan ónze kant van het hek.'

Geen opmerkingen: