maandag 13 juni 2022

Choral Even Song

Ik probeer een nieuwe soort van eigen zondagsinvulling te vinden. In de ochtend naar de kerk vind ik niet meer fijn, vooral omdat er geen kerk is die aan mijn lange ongelovige wensenlijstje voldoet, en nu heb ik een overzicht gemaakt met alle Choral Even Songs in de stad. Diverse kerken doen dat één keer per maand, meestal om 17u. Vorige week deden we de Nicolaaskerk naast het Centraal Museum, deze week de Anglicaanse Holy Trinity Church bij het Wilhelminapark. 

Die Bayerische Freundin overweegt om bij de Holy Trinity Choir te gaan zingen, dus gaan we even kijken en luisteren. Het is een klein koor van vier vrouwen en vier mannen. Het is allemaal kleinschalig en lief en naar mijn smaak heel ouderwets. Ik heb overwogen of ik met haar mee zal gaan, maar sinds de geslaagde Koordag is de liefde voor het eigen Pica-koor weer terug en blijf ik daar.


Geen opmerkingen: