donderdag 11 januari 2024

Koppelstukje

Ik heb in huis maar liefst drie setjes oortelefoons: een bij de bank, een bij de laptop en een bij het bed. Als ik Spotify, een podcast of tv wil luisteren, en ik wil niet storen, dan heb ik die meteen bij de hand. Maar nu heeft mijn 'nieuwe'  iPhone SE geen ingang meer voor een mini jack, zoals het stekkertje van de koptelefoon heet. Het verdienmodel. Hani501 zegt dat de oortelefoontjes nu met een  lightning stekkeringang  gaan en dat die zo'n €17 euro kosten. Ja dat zal wel, maar ik heb al drie oortelefoontjes. Enfin, op Bol.com zie ik dat er koppelstukjes à €5 te koop zijn, maar die worden pas na 16 januari geleverd.

Dus ik weer naar Hassan Smoeilijk op de Straatweg. Hij heeft de juiste koptelefoontjes voor me, à €20, maar die wil ik niet, ik wil zo'n koppelstukje. Die heeft hij niet. Dan halveert hij de prijs en krijg ik een setje voor €10. En de koppelstukjes bestel ik maar bij Bol.

Geen opmerkingen: