zondag 28 januari 2024

Vind de paaltjes

Misschien is het saai, maar ik vind hoort toch bij het beeld van het  huidige leven. Zus3 appt of ik mee ga wandelen en ik heb gewoon weer zin. Niet te ver, maar toch. Het geeft zoveel licht en lucht in je hoofd. 

We gaan naar 's Graveland, naar de reeks landgoederen daar. Ik had wel zin in de Kaapse Bossen bij Doorn, want die ken ik eigenlijk niet, maar daar zijn we volgens haar een paar keer verdwaald en er is geen horeca. 

Bij 's Graveland valt het ook niet mee om de gele pijlen te vinden. Maar we hebben wandelaars in het vizier die ook de gele wandeling lopen en dan volgen we hen maar. Zus3 vertelt hoe ze laatst met hun jongste kleinzoontje van drie waren gaan wandelen en dat ze hem de opdracht hadden gegeven de paaltjes te vinden. Eén groot avontuur was het.
 


Geen opmerkingen: