vrijdag 26 augustus 2022

Tweepersoons

Al zeven jaar heb ik een tweepersoonslogeermogelijkheid, maar die is inklapbaar tot een eenpersoons. En omdat ik als ik een logé heb tot nu altijd een eenpersoonslogé heb heb ik het geheel staan als een eenpersoonsbed langs de wand. Ik lig er zelf best veel op, want het is een heerlijk kamertje. Nu zou ik eindelijk twéé logés krijgen, morgen, maar omdat ik morgen ook ga helpen verhuizen had ik het allemaal vandaag al verbouwd. En de logés een foto gestuurd, bij wijze van welkom. Ik dacht al wel: Dat is de goden verzoeken.

En nu krijg ik een berichtje. Het logeren gaat niet door. Er is iets heel ergs gebeurd. Mij hoor je niet. Ik zal gewoon alles weer afhalen en inklappen en omdraaien en terug neerzetten alsof er niets gebeurd is.

Bobby vindt de foto net een plaatje voor het tv-programma B&B (dat we allebei nog nooit gezien hebben), maar ziet er zo’n echtpaar op gaan zitten mopperen dat het matras anders is dan het matras thuis.

Geen opmerkingen: